Sou a: Inici / Destacats / OBRES I MILLORES AL MUNICIPI

OBRES I MILLORES AL MUNICIPI

En aquest apartat podreu trobar totes les obres i millores que s'han fet i es faran al municipi.

21-10-2020

Setembre 2020:

- Porta addicional a l’Escola Sant Jordi, per tal de facilitar entrades i sortides i complir amb els requeriments de mesures de Covid-19.

- Obres de millora al paviment dels carrers, Girona (davant del CAP) i Josep Escaler.

- Rebaixa de la vorera que dona al C/La Rasa, per a millora de l’accessibilitat.

Octubre 2020:

- Inici de les obres de millora de l’enllumenat del Barri Clot de la Guineu. Adjudicatari, Muntatges Lleida.

- Inici de les Obres Captació Les Fonts. Adjudicatari, Àrids i Formigons Pont d’Espia.

- Millora del paviment a la zona del Passatge del Vall de Dalt.

- Col·locació de senyal per a la prohibició del pas de camions al inici del C/ Cinto Verdaguer.

- Col·locació de pilones al C/ Josep Escaler, per tal que puguin passar els camions (els més habituals són els camions que ens proveeixen de gas a tot el municipi) i autobusos escolars que han de pujar per aquest indret i travessar la carretera cap a la zona alta del poble.

- Neteja i desbrossa del Riu de la Flor.

- Pintura i reparació dels bancs de la plaça de la Reguereta.

Novembre 2020

L’ajuntament d’Oliana ha contractat l’execució de la Reforma de l’enllumenat públic del Clot de la Guineu. Les actuacions han començat el dia 7 de novembre de 2020 i el termini màxim per realitzar-les és de 4 mesos.

Pressupost inicial: 124.860,60 €

Subvenció IDAE: 62.430,30 €

Subvenció Diputació de Lleida: 31.215,15 €

Amb la col·laboració de:

Desembre 2020

- Obra Les Fonts: Millora i adaptació de la captació d’aigua destinada a consum – Les Fonts

Amb la col·laboració de

Inversió 32.004,50 €

Subvenció Diputació 25.000,00 €

- Desplegament Fibra per part de l’empresa MasMovil.

- Desbrossa Camins: Camí Ral i Camí Vell del Clot de la Guineu

Gener 2021

• Obres per a la millora de l’enllumenat del Barri Clot de la Guineu.
  • Reparació tanca de fusta i bancs vora Riu Segre.
  • Inici de les millores dels jardins de l’Escola.

Febrer 2021

• Projecte Impulsa Energia. Canvi a leds i pantalles de il·luminació de part de l’enllumenat públic.
  • Reparació plaques solars per a l’aigua calenta dels vestidors del camp de futbol municipal.

Març 2021

• Habilitació de petit pati-jardí al costat de la Llar d’infants.
  • Reparació desperfectes asfaltat C/ La Rasa, davant del desviament cap a l’escola.

Abril 2021

• Asfaltat del vial de la carretera al pas pel municipi (Dep. Interior)
  • Millores i instal·lació de nous elements als parcs infantils i pati de l’escola.
  • Inici de la neteja i posta a punt de la Piscina municipal per a la campanya d’estiu.

Maig 2021

• Millores en camins veïnals, amb àrids reciclats. Camí Ral i camí de la Ribagrossa.