AVUI 10 º max: 10 º min: -2º
Sou a: Inici / Destacats / INSCRIPCIONS I ABONAMENT A LES ACTIVITATS D'HIVERN DE L’ÀREA D’ESPORTS MUNICIPAL

En aquest apartat podràs trobar el procediment que cal seguir per inscriure’t a les activitats del pavelló municipal.

10-06-2020

INSCRIPCIONS:

• Del 25 al 4 de SETEMBRE ambdós inclosos.

PASSOS A SEGUIR PER EMPLENAR ELS FORMULARIS:

1. Descarregar i emplenar els formularis de sol·licitud d’inscripció i d’abonament. Aquest últim en el cas de voler-vos abonar. Recordeu que és imprescindible presentar aquest formulari signat per la persona sol·licitant (signat electrònicament o manual, i en aquest cas escanejat i adjuntat al correu electrònic esports@oliana.cat).

*Com emplenar el formulari:

-       Empleneu tots els camps buits amb les vostres dades.

-       És imprescindible emplenar tots els camps en vermell.

-       Faciliteu un telèfon mòbil i correu electrònic. (no s’acceptaran sol·licituds sense aquestes dades).

-       Datar-lo i signar-lo

FORMULARI 1_SOL·LICITUD INSCRIPCIÓ

FORMULARI 2_SOL·LICITUD ABONAMENT

FORMULARI 3_SEPA

TRÍPTIC

NORMATIVA PAVELLÓ

NORMATIVA SALA POLIVALENT

NORMATIVA SALA FITNESS

NORMATIVA ACCÈS INSTAL·LACIONS

2. Enviar tots els documents que heu emplenat previament, per correu electrònic a esports@oliana.cat

3. Un cop realitzada la sol·licitud, l’ajuntament la resoldrà i emetrà la liquidació de la taxa corresponent, i s’emetrà el corresponent rebut domiciliat al compte especificat.

**IMPORTANT**

S’HAN DE PRIORITZAR LES INSCRIPCIONS TELEMÀTIQUES. Solament en el cas que no es pugui fer online, es podran fer les inscripcions presencialment al pavelló municipal després d'haver demanat CITA PRÈVIA al telèfon indicat mes abaix.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu contactar amb l’Àrea d’esports de l'ajuntament, trucant al telèfon al 973.46.31.61 en horari d'atenció al públic (de dilluns a divendres de 10 a 13 h i de 16.30 a 21 h) o bé mitjançant el correu electrònic esports@oliana.cat.