Ves al contingut. | Salta a la navegació

AVUI 24 º max: 24 º min: 6º
Sou a: Inici / Destacats / ANUNCI DE CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA

ANUNCI DE CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA

ANUNCI DE CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA A L’ORDENANÇA GENERAL DE BON GOVERN I CIVISME DE L’AJUNTAMENT D’OLIANA

29-06-2021

Procés de consulta pública prèvia per a la modificació de l’Ordenança general de bon govern, civisme i convivència ciutadana.

La convivència cívica és un element fonamental per a la seguretat i la qualitat de vida del poble, els barris i les persones, que es defineix i construeix socialment, sobre la base d’uns valors de llibertat, respecte, tolerància i igualtat, el contingut concret dels quals és també objecte d’una constant reinterpretació per part de la ciutadania.

A mesura que la societat evoluciona, evolucionen també els valors de la ciutadania i les necessitats de protecció dels seus drets. Així, la societat va redefinint les seves prioritats i demanda avui una millor regulació de determinades conductes cíviques, sobrevingudes o reavaluades, que pertorben el normal desenvolupament de la convivència pública i veïnal.

En un mateix sentit, i amb l’objectiu d’intervenir integralment sobre les problemàtiques relacionades amb el civisme, es fa necessari completar les estratègies d’actuació normatives, d’una banda, amb la promoció de les conductes cíviques, i de l’altra, amb la reeducació de les persones infractores, a través de programes de sensibilització, intervenció sòcio-educativa, conscienciació i reparació.

És per aquest motiu que, d’acord amb l’article 133 de la LPAC, es sotmet a consulta pública prèvia la modificació de l’ordenança actual vigent a oliana de bon govern i convivència ciutadana, per recollir l’opinió de la ciutadania i de les organitzacions més representatives que es puguin veure afectades.

El termini per a la presentació de les vostres aportacions finalitza el dia 31 de juliol de 2021 i podeu presentar-les per la seu electrònica, al registre general de l’ajuntament, o mitjançant un correu electrònic a ajuntament@oliana.cat.

ANUNCI

ORDENANÇA ANTIGA