Sou a: Inici / Noticies / PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA EMMO 2022-2023

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA EMMO 2022-2023

En aquest apartat podràs trobar el procediment que cal seguir per inscriure’t a les activitats de l'EMMO.

01-06-2022

PASSOS A SEGUIR PER EMPLENAR ELS FORMULARIS:

1. Descarregar i emplenar el formulari de preinscripció. Recordeu que és imprescindible presentar aquest formulari signat per la persona sol·licitant (signat electrònicament o manual, i en aquest cas escanejat i adjuntat al correu electrònic emmp.emmo@gmail.com). També el podeu portar a la biblioteca d'Oliana de 17 - 19 h. de dilluns a divendres, o bé portar-ho a l'Ajuntament de 9 - 14 h de dilluns a divendres.

*Com emplenar el formulari:

-       Empleneu tots els camps buits amb les vostres dades.

-       Faciliteu un telèfon mòbil i correu electrònic. (no s’acceptaran sol·licituds sense aquestes dades).

-       Datar-lo i signar-lo

2. Si teniu beneficis fiscal, heu de descarregar i emplenar el formulari habilitat al respecte. Un cop signat, heu de fer una instància genèrica adjuntant el formulari. També el podeu portar a la biblioteca d'Oliana de 17 - 19 h. de dilluns a divendres, o bé portar-ho a l'Ajuntament de 9 - 14 h de dilluns a divendres.

FORMULARI PREINSCRIPCIÓ

FORMULARI BENEFICI FISCAL