AJUTS AL COMERÇ I MICROEMPRESES (VALS DE COMPRA)
02-07-2021
En data 1 de juliol de 2021, el ple de l’Ajuntament d’Oliana va aprovar les “Bases reguladores per a la concessió d’ajuts al comerç i microempreses en forma de vals de compra previst en el marc de les mesures econòmiques de suport al teixit comercial i empresarial del municipi d’Oliana afectat econòmicament per les mesures restrictives del covid-19”.
Podeu consultar les bases en aquest enllaç:
Per decret d’alcaldia de data 12 d’agost de 2021 s’ha aprovat la convocatòria dels ajuts. Si sou un comerç o microempresa interessada, en aquest apartat podràs trobar el procediment que cal seguir per sol·licitar els ajuts.
Podeu consultar el text íntegre de la convocatòria en el document adjunt.
Termini de presentació de sol·licituds:
Les sol·licituds es podran presentar fins al 17 de setembre de 2021 (ambdós inclosos).
PASSOS A SEGUIR PER A SOL·LICITAR L'AJUT:
1) Descarregar i emplenar el formulari de sol·licitud de l'ajut. Recordeu que és imprescindible presentar aquest formulari signat per la persona sol·licitant (signat electrònicament o manual, i en aquest cas escanejat i adjuntat a la instància genèrica).
*Com emplenar el formulari:
- Empleneu tots els camps buits amb les vostres dades.
- Faciliteu un telèfon mòbil i correu electrònic. (no s’acceptaran sol·licituds sense aquestes dades).
- Datar-lo i signar-lo
Un cop signat, el podeu presentar electrònicament mitjançant el tràmit d’instància genèrica, adjuntant el formulari i la documentació que s’escaigui (enllaç més avall), o bé presencialment a les oficines de l’ajuntament en horari d’oficina (de dilluns a divendres de 9 a 14 h.).
Recordeu que si sou una SL cal que obligatòriament el presenteu electrònicament.
Us facilitem el formulari d'alta de les dades bancàries per tal que també l'adjunteu a la sol·licitud. Recordeu que ha d'anar firmat pel vostre banc.
2) Si feu el tràmit electrònicament, emplenar la instància genèrica (l'enllaç més avall) adjuntant el formulari de sol·licitud de l'ajut i el de les dades bancàries, que prèviament haureu emplenat i signat.
*IMPORTANT: recordeu adjuntar tota la documentació necessària i que consta al formulari de la sol·licitud (Certificat titularitat compte bancari, còpia DNI, Darrer document RNT de la seguretat social-núm. treballadors/es i escriptura o estatuts de constitució).
3) Un cop realitzada la sol·licitud, l’ajuntament la resoldrà i la notificarà mitjançant la publicació a la seu electrònica municipal. En cas que calgui esmenar la sol·licitud presentada, se us requerirà per a què ho feu en el termini de deu dies.
Per a qualsevol dubte o aclariment podeu contactar amb el departament de secretaria intervenció de l'ajuntament, trucant al telèfon al 973.470.035 en horari d'atenció al públic (de dilluns a divendres 9 a 14 h) o bé mitjançant el correu electrònic ajuntament@oliana.cat