Ves al contingut. | Salta a la navegació

AVUI 25 º max: 25 º min: 9º
Sou a: Inici / Destacats / ANUNCI DE CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA

ANUNCI DE CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA

ANUNCI DE CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA A L’ORDENANÇA GENERAL REGULADORA DELS PREUS PÚBLICS PER LA PRESTACIÓ DE SERVEIS O LA REALITZACIÓ D’ACTIVITATS QUE SIGUIN COMPETÈNCIA DE L’AJUNTAMENT D’OLIANA

12-04-2021

Fins ara, l’Ajuntament d’Oliana ha tingut una ordenança reguladora de preus públics que ha quedat obsoleta i el ple de l’ajuntament, en sessió de data 8 d’abril de 2021, ha acordat la seva derogació per tal de crear-ne una de nova.

En el marc del què disposa l‘article 133.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, aquest ajuntament realitza consulta pública a través de la web municipal per a recavar l’opinió dels subjectes i les organitzacions més representatives afectades per la futura norma, sobre el següent:

a) Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa.

b) La necessitat i oportunitat de la seva aprovació.

c) Els objectius de la norma.

d) Les possibles solucions alternatives regulatòries i no regulatòries.

Per part de l’Ajuntament d’Oliana es porten a terme diferents serveis i activitats que requereixen l’establiment de preus públics per tal de finançar el seu cost. És necessari que aquests preus es trobin regulats en una normativa pròpia que els concreti i desenvolupi. La finalitat que es persegueix amb l’aprovació de l’ordenança és l’adequació de la realitat i activitat municipal a la normativa aplicable.

L’objectiu principal plantejat amb l’aprovació de l’ordenança és establir un marc regulatori que en endavant permeti l’adopció d’acords d’establiment de preus públics per tots aquells serveis i activitats municipals que ho requereixin, concretant un procediment àgil per donar resposta a les noves necessitats o situacions que vagin sorgint.

Així doncs, amb caràcter previ a l’elaboració de l’ordenança, les persones, organitzacions i associacions que així ho considerin, poden fer arribar les seves opinions sobre els aspectes plantejats sobre el termini de 15 dies a comptar des de l’endemà al de la publicació d’aquest anunci a la web municipal, mitjançant la seva presentació per la seu electrònica o al registre general de l’ajuntament.

El termini finalitza el dia 27 d'abril de 2021