Sou a: Inici / Notícies / Eleccions municipals per a persones estrangeres

Eleccions municipals per a persones estrangeres

El proper dia 26 de maig de 2019 es celebraran eleccions municipals i els ciutadans i ciutadanes estaran cridats a exercir els seus drets polítics, en aquest cas, a través de l’elecció dels seus representants al Ple municipal.

28-11-2018

Les persones estrangeres que siguin ciutadanes de la Unió Europea o de Bolívia, Cap Verd, Colòmbia, Equador, Islàndia, Noruega, Nova Zelanda, Paraguai, Perú, República de Corea, Trinitat i Tobago o Xile, podran votar em aquests comicis sempre que hagin complert els tràmits previs.

És per aquesta raó que la Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya ha preparat un cartell que trobareu a continuació amb la informació necessària per tal de facilitar que aquestes persones puguin exercir el seu dret de vot.

REQUISITS