Sou a: Inici / Notícies / Convocatòries de personal

Convocatòries de personal

Convocatòries per a la contractació d'un/a coordinador/a del casal d'estiu, monitors/es de lleure, auxiliars de monitors/es de lleure, monitors/es de natació i aquaeròbic per a les activitats d'estiu 2019, d'un/a socorrista per a les piscines municipals i una plaça de peó-brigadista la temporada d'estiu 2019.

09-04-2019

BASES

La sol·licitud es pot fer mitjançant una instància genèrica o bé presencialment a l'Ajuntament d'Oliana en l'horari habitual d'obertura (de dilluns a divendres de 10h a 14h).

Si ja s'ha aportat la documentació anteriorment per altres processos no cal portar-la de nou, però si no s'ha fet mai, i es presenta mitjançant instància genèrica s'haurà d'escanejar i adjuntar-la firmada abans d'enviar-ho.