AVUI 10 º max: 10 º min: -2º
Sou a: Inici / Noticies / OBRES I MILLORES AL MUNICIPI

OBRES I MILLORES AL MUNICIPI

En aquest apartat podreu trobar totes les obres i millores que s'han fet i es faran al municipi.

21-10-2020

Setembre 2020:

- Porta addicional a l’Escola Sant Jordi, per tal de facilitar entrades i sortides i complir amb els requeriments de mesures de Covid-19.

- Obres de millora al paviment dels carrers, Girona (davant del CAP) i Josep Escaler.

- Rebaixa de la vorera que dona al C/La Rasa, per a millora de l’accessibilitat.

Octubre 2020:

- Inici de les obres de millora de l’enllumenat del Barri Clot de la Guineu. Adjudicatari, Muntatges Lleida.

- Inici de les Obres Captació Les Fonts. Adjudicatari, Àrids i Formigons Pont d’Espia.

- Millora del paviment a la zona del Passatge del Vall de Dalt.

- Col·locació de senyal per a la prohibició del pas de camions al inici del C/ Cinto Verdaguer.

- Col·locació de pilones al C/ Josep Escaler, per tal que puguin passar els camions (els més habituals són els camions que ens proveeixen de gas a tot el municipi) i autobusos escolars que han de pujar per aquest indret i travessar la carretera cap a la zona alta del poble.

- Neteja i desbrossa del Riu de la Flor.

- Pintura i reparació dels bancs de la plaça de la Reguereta.

Novembre 2020

L’ajuntament d’Oliana ha contractat l’execució de la Reforma de l’enllumenat públic del Clot de la Guineu. Les actuacions han començat el dia 7 de novembre de 2020 i el termini màxim per realitzar-les és de 4 mesos.

Pressupost inicial: 124.860,60 €

Subvenció IDAE: 62.430,30 €