Sou a: Inici / CONSISTORI / L'Alcalde / Entrades / Rotonda a la C-14, a la sortida nord d'Oliana

Rotonda a la C-14, a la sortida nord d'Oliana

El projecte de la rotonda dels Bombers ja està enllestit. Durant aquest estiu es licitarà l’obra i a la tardor, segurament, començaran les obres. És una molt bona notícia per la seguretat viària de la població.

16-06-2017

Simulació del projecte de rotonda sobre el terreny

El passat divendres dia 2 de juny vaig assistir a una reunió amb el Sr. Jordi Benet, responsable del Servei Territorial de Carreteres de Lleida, per parlar de la rotonda que hi ha prevista de construir al punt quilomètric 142’390 davant del Parc de Bombers d’Oliana. L’any 2012 quan vam començar a treballar en el projecte de remodelació de l’Avinguda de Barcelona, un dels objectius d’aquest era restringir el trànsit pesat que circulava diàriament per aquest carrer perquè esdevingués una zona de passeig i esbarjo. La solució era, doncs, fer un accés al polígon per absorbir aquest volum de vehicles i el millor lloc, per espai i maniobrabilitat, era davant de la caserna de la Guàrdia Civil.

Cinc anys després, aquesta obra veurà la llum. Afegit a la millora d’accés al polígon, aquesta rotonda ha de servir per alentir la velocitat d’entrada a la població i fer que la travessia d’Oliana sigui més segura.