Sou a: Inici / CONSISTORI / L'Alcalde / Entrades / Pla estratègic comarcal Impulsa 2026

Pla estratègic comarcal Impulsa 2026

Els alcaldes de l’Alt Urgell van participar en una sessió de treball conjunta dins del programa de diagnosi d’IMPULSA 2026.

26-05-2017

Consell d'alcaldes de l'Alt Urgell

En el darrer Consell d’Alcaldes que es va celebrar el dia 11 de maig a l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i dins de l’ordre del dia, es va dur a terme una taula de treball per aportar i debatre sobre reptes, oportunitats i propostes pel futur de la comarca. Es va parlar d’agricultura, indústria, serveis, telecomunicacions, turisme, ramaderia, xarxa de carreteres i sanitat, entre altres. Es va fer una anàlisi acurada de com està la comarca actualment i es van plantejar una sèrie de projectes i actuacions per tal de desenvolupar i dinamitzar el territori amb l’any 2026 a l’horitzó.

IMPULSA 2026 ha de ser un pla estratègic comarcal on tothom s’hi senti còmode, hi pugui aportar suggeriments i futures línies d’actuació per millorar la nostra comarca a tots els nivells; i el més important, que sigui consensuat amb la gent del territori. Així doncs, aprofito per convidar-vos a participar-hi a través del formulari de la pàgina web del Consell Comarcal de l’Alt Urgell.