Sou a: Inici / CONSISTORI / L'Alcalde / Entrades / Obertura d'una delegació d’ACCIÓ a la comarca de l'Alt Urgell

Obertura d'una delegació d’ACCIÓ a la comarca de l'Alt Urgell

El passat divendres 5 de maig, l’Honorable Conseller d’Empresa i Coneixement, el Sr. Jordi Baiget va presentar al Consell Comarcal de l’Alt Urgell l’obertura d’una delegació d’ACCIÓ a la Seu d’Urgell, que estarà ubicada a l’edifici contigu al Consell Comarcal. Aquesta serà l’oficina número vuit que el Govern de la Generalitat té desplegades arreu del país.

12-05-2017

Reunió amb el conseller Jordi Baiget

L’objectiu d’ACCIÓ és apropar a les empreses de l’Alt Pirineu i Aran que volen créixer i expandir-se tant a nivell nacional com internacional. Al mateix temps, que també se’ls pugui tutelar i assessorar en els tràmits per aconseguir els objectius marcats: exportacions, importacions o projectes de col·laboració amb altres empreses d’arreu, entre molts d’altres.

Aquest serà un servei de proximitat per les PiMEs del territori, ja que promourà en el teixit empresarial de l’Alt Urgell i Aran la innovació i la internalització. La finalitat principal és dotar-les d’eines per a poder fer-les més competitives. Des de l’Ajuntament, ho valorem positivament, ja que és una bona notícia pel desenvolupament de les comarques de muntanya.