Sou a: Inici / CONSISTORI / L'Alcalde / Entrades / La Federació Catalana de Rem a Rialb

La Federació Catalana de Rem a Rialb

La setmana passada quatre representants de la Federació Catalana de Rem van visitar l’embassament de Rialb. El punt de trobada va ser l’alberg de la Torra, al municipi de la Baronia de Rialb. Allà vam fer un petit intercanvi d’impressions abans de posar-nos a l’aigua per, posteriorment, realitzar un tastet de la làmina d’aigua de l’embassament.

14-04-2017

Els assistents a la jornada abans de posar-se a l'aigua

En poc més de 25 minuts vam creuar l’embassament fins al terme de Tiurana, temps suficient per valorar el gran potencial que té Rialb per a implantar les activitats de rem. També van mostrar interès pels clubs nàutics de la zona. Segons ells, tutelats o en col·laboració amb la Federació serien la peça clau per a incorporar aquesta modalitat a l’ampli ventall de possibilitats que ofereix l’embassament.

Durant el canvi d’impressions entre els membres assistents del Consorci i els representants de la Federació es va parlar que Rialb podria ser que, juntament amb Banyoles i Amposta, esdevingués un altre referent en la pràctica del rem recreatiu i professional en aigües d’interior. L’entorn, el clima i la superfície encaixen perfectament amb els requisits per a practicar aquesta modalitat. L’impacte econòmic que això pot aportar seria un valor afegit a la resta d’activitats que ja ofereixen les empreses que exploten turísticament l’embassament.

Durant el mes de juny s’organitzarà una jornada de portes obertes amb activitats recreatives i esportives perquè els interessats hi puguin participar, la Federació Catalana de Rem també hi serà present.