Sou a: Inici / CONSISTORI / L'Alcalde / Entrades / El director dels serveis territorials d'empresa i coneixement visita la comarca

El director dels serveis territorials d'empresa i coneixement visita la comarca

El passat divendres dia 30 de juny, el Sr. Ramon Alturo, director dels Serveis Territorials a Lleida, va fer una visita a l’Alt Urgell per conèixer dos projectes innovadors a la comarca.

07-07-2017

Reunió al Consell Comarcal

En primer lloc, Cal Rossa a Taus, una casa de turisme sostenible que produeix més energia que la que consumeix. En segon lloc, l’empresa Archimedes Pro, al polígon de la Seu d’Urgell, especialitzada en solucions dentals personalitzades.

Al migdia es va reunir a la seu del Consell Comarcal amb diversos alcaldes i alcaldesses per copsar de primera mà els principals problemes que afecten les zones de muntanya, com la cobertura de la xarxa telefònica, les caigudes del subministrament elèctric en episodis meteorològics adversos, el desplegament de la fibra òptica -eina clau per ser competitius i atractius a l’hora d’implantar noves empreses al territori-, o el comerç local que no passa pels seus millors moments, entre altres. El Director es va comprometre davant dels assistents a treballar des dels serveis territorials i, si s’escau, amb la complicitat d’altres conselleries per minimitzar aquestes deficiències. També va oferir els tècnics del departament per impartir cursets i formació sobre aspectes relacionats amb el comerç i poder reactivar aquest sector en la nostra comarca.

Miquel Sala Muntada, Alcalde d'Oliana