Sou a: Inici / CONSISTORI / L'Alcalde / Entrades / Creació del Pla Director Urbanístic de l'Embassament de Rialb

Creació del Pla Director Urbanístic de l'Embassament de Rialb

El passat divendres dia 10 de febrer, en la sessió ordinària de la Junta de Govern del Consorci Segre Rialb a l'Ajuntament de Tiurana, es va aprovar per unanimitat del assistents el plec de clàusules administratives i tècniques que ha de regir el concurs del servei de redacció i tramitació del Pla Director Urbanístic de l'Embassament de Rialb.

17-02-2017

Reunió del Consorci Segre Rialb a Tiurana

També es va aprovar l'inici de l'expedient de contractació del servei de redacció i tramitació del mateix pla.

Aquest document ha de servir per ordenar l'entorn de l'Embassament pel que fa a les infraestructures i serveis que s'hagin de construir pel desenvolupament turístic de la zona, que compleixin amb la normativa vigent i que siguin consensuats amb el territori.

Dins d'aquest Pla s'inclouran obres de compensació pendents d'executar per part de la Confederació Hidrogràfica de l'Ebre, com és el Llac de Cua de l'Embassament de Rialb, diversos embarcadors repartits al llarg del perímetre de l'embassament, una carretera perimetral, entre d'altres.

A instàncies de l'Ajuntament d'Oliana i recolzat pels membres del Consorci, s'ha contractat el servei d'un bufet d'advocats que ha presentat un requeriment a la CHE per tal que s'executin totes les obres de compensació pendents, entre les quals es troba el Llac de Cua.