AVUI 16 º max: 16 º min: -1º
Sou a: Inici / AJUNTAMENT / L'Alcalde / Entrades / Canvi de presidència a la MIGRAUM

Canvi de presidència a la MIGRAUM

La Mancomunitat Intermunicipal de Gestió de Residus de l’Alt Urgell Meridional agrupa els municipis de Bassella, Cabó, Coll de Nargó, Fígols i Alinyà, Oliana, Organyà, Peramola i Valls d’Aguilar, per a fer la recollida i tractament dels residus generats per la població.

13-06-2017

Deixalleria d'Oliana

La setmana passada es va fer el relleu en la presidència. L’alcaldessa de Peramola, la Sra. Gemma Orrit va renunciar al seu càrrec de presidenta que exercia des del juny de l’any 2015.

Per unanimitat dels assistents a l’assemblea es va decidir nomenar a l’alcalde d’Oliana, el Sr. Miquel Sala, president de la Mancomunitat. Aquesta entitat arrossega des de fa anys un deute econòmic molt important, fet que implica que el servei que es dona a la ciutadania sigui molt limitat. Les diferències amb la Mancomunitat d’Escombraries de l’Urgellet són evidents i al llarg dels anys s’ha creat un clima de crispació entre les dues mancomunitats.

Fa uns mesos s’anunciava la signatura d’un conveni per exportar residus al Principat d’Andorra. A nivell comarcal s’obre una oportunitat per reconduir la situació i buscar una solució per tota la comarca de l’Alt Urgell.