Sou a: Inici / CONSISTORI / L'Alcalde / Entrades / Assemblea general ordinària d'Oliana-Gas S.COOP.C.LTDA.

Assemblea general ordinària d'Oliana-Gas S.COOP.C.LTDA.

Uns vint-i-cinc socis de la Cooperativa del Gas van assistir a la reunió convocada per la Junta Directiva d’Oliana-Gas.

14-07-2017

Els dipòsits del gas d'Oliana

Donant compliment als estatuts de la Cooperativa, es va convocar els seus socis a la Sala d’Actes de l’Ajuntament d’Oliana per tancar l’exercici 2016 i presentar el pressupost per l’any 2017. També es van exposar tots els tràmits que s’estan fent per actualitzar a la normativa vigent, tot el que està relacionat amb el Pla d’Emergències Interior (PEI), el manteniment de la planta de GLP així com les revisions de la xarxa de distribució.

En el punt número 8 de l’ordre del dia (renovació càrrecs de la Junta de la Cooperativa) i pel fet que no es va presentar cap sol·licitud per entrar a formar part de la Junta, volia aprofitar per fer unes reflexions pel bé dels socis i del servei que aquesta dona. Hem de tenir molt present que la Cooperativa és un ens singular; mirant la trajectòria des de la seva constitució als anys seixanta i sense oblidar que està formada per gairebé 850 socis. Precisament, som aquests socis els que hem de vetllar per la seva continuïtat, sense perdre l’objectiu per la qual es va crear, que és el de donar un servei als socis amb el màxim de qualitat, seguretat i amb el preu més ajustat possible. No es tracta, per tant, d’una empresa de servei d’energia sinó d’una entitat on tots els socis formem part i ens beneficiem de la Cooperativa i els seus serveis. El proper mes de setembre es convocarà una assemblea general extraordinària. Personalment, m’agradaria que tots els que en som socis fem el possible per assistir-hi. En aquesta reunió, es parlarà de la continuïtat d’Oliana-Gas, si és que realment veiem que es pot dotar el projecte d’una certa estabilitat. En cas contrari, ens haurem de plantejar la possible dissolució o venda de la Cooperativa.