Sou a: Inici / CONSISTORI / L'Alcalde / Entrades / Adjudicada la redacció del PDU de l'embassament de Rialb

Adjudicada la redacció del PDU de l'embassament de Rialb

El passat divendres dia 21 d’abril es va signar l’adjudicació de la redacció del Pla Director Urbanístic (PDU) de l’Embassament de Rialb. Aquest document ha de servir per fer l’ordenació dels usos de la làmina d’aigua i del territori de l’entorn del embassament.

28-04-2017

L’empresa M2A Arquitectura serà l’encarregada de redactar el Pla Director per un import de 59.404,95 €. El temps de redacció serà de dos anys. Una tècnica del departament de Territori i Sostenibilitat tutelarà i farà el seguiment del treballs de redacció.

L’àmbit d’aquest pla anirà més enllà de la zona afectada per l’aigua. Ara bé, sense descuidar el patrimoni cultural, les comunicacions, el sector agrícola i ramader, la massa forestal i altres agents del territori que són el motor econòmic de part de les dues comarques afectades per l’embassament de Rialb.

El proper dia 5 de maig l’equip tècnic es reunirà a l’Oficina de Turisme d’Oliana per realitzar la primera jornada de treball. Aquestes seran itinerants pels sis municipis que conformen el Consorci Segre Rialb, copsant així les iniciatives, les inquietuds i els projectes proposats pel territori.